Karakter Modelleme ve Animasyon Eğitimi


Eğitim İçeriği
  • Main Panel (Ana araç çubuğu)
  • Rollout Panel (Yan Çalışma Paneli)
  • Edit Poly & Edit Mesh (İleri Düzey Modelleme Teknikleri)
  • Pivot & Gizmo Hizalaması
  • Light (Işıklar), Kamera, Render, Sunum ve Animasyon
  1. Select obje (Nesne seçimleri)
  2. Select and move (Seçme, Taşıma ve Kopyalama)
  3. Select by name (Nesnelerin isimleri ile seçilmesi)
  4. Selection region (Nesne Seçim Yöntemleri)
  5. Window & Crossing (Nesne Seçim Yöntemleri)
  6. Select and Rotate (Nesnelerin Açılarını Değiştirme)
  7. Select and Uniform Scale (Nesnelerin Boyutlarını Değiştirme)
  8. Align (Nesneleri Hizalama)
  9. Viewport (Çalışma Ekranlarını Düzenleme)
  10. Çalışma Ekranları Görünüşler (Perspektif, Ortographic v.b.)
  11. Çalışma ekranlarını boyutlandırma
  12. Çalışma ekranlarında Görünüş (Wireframe, smooth+highligts)
  13. Zoom Komutları (Zoom, Pan, Orbit v.b.)
  1. Standart Primitives (Temel Geometrik Nesneler)
  2. Extended Primitives (Gelişmiş Geometrik Nesneler)
  3. Modify & Modifier List (Nesneleri Düzenleme)
  1. Materyal (Kaplama) Materyal Editör
  2. Standart Materyal
  3. Architectural Materyal
  4. Composite Materyal
  1. Compound Objects (Bileşik Obje Türetme)
  2. Union (Nesne birleştirme)
  3. Subtraction (Nesne çıkarma)
  4. Intersection (Nesnelerin Kesişimlerini Alma)
  5. Scatter (Yüzeye Nesne Dağıtmak (Ağaç, çim v.b.))
  6. Loft (Gelişmiş modelleme teknikleri)
  7. Conform (Arazi yüzeylerine nesne geçişleri)
  8. Terrain (Gerçek Arazi oluşturma)
  9. Shapes (2D Objeler ile modelleme Teknikleri, Autocad – Max ilişkisi)
  10. Multi/Sub-Object Materyal
  11. Vray Materyal
  12. Vray Light Materya
  1. Standart Işıklar
  2. Photometric Işıklar
  3. Vray Işıklar
  4. Standart Cameras
  5. Vray Cameras
  6. Vray ve Vray Render
  7. Render ayarları ve metotları
  8. Motion (Kamera Animasyonları)

Öğrenci Çalışmaları